Arrow
Arrow
Slider

LinkedIn Local Białystok 09/2018 – relacja z wydarzenia

linkedin local białystok

LINKEDIN LOCAL BIAŁYSTOK – RELACJA Z WYDARZENIA!

18 września w białostockiej siedzibie SoftwareHut miałam niezwykłą przyjemność zorganizować pierwsze spotkanie #LinkedInLocal.

LinkedIn Local to inicjatywa globalna społeczności LinkedIn, zapoczątkowana w maju 2017 roku przez Annę McAfee w Australii. Idea spotkań bardzo szybko zyskuje na popularności. Do Polski dotarła za sprawą Bartka Ziemiańskiego, a do Białegostoku – dzięki mnie.

Od momentu mojego pierwszego zalogowania do tego medium społecznościowego, stało się ono moją pasją. Na LinkedIn jestem od półtora roku, obecnie mam 13500 obserwujących, w miesiącach, w których mam czas na aktywność docieram nawet do 300 000 osób – zupełnie organicznie! LinkedIn to moje główne medium społecznościowe, które dostarcza wielu możliwości pozyskiwania klientów, odbiorców, nawiązywania cennych kontaktów biznesowych oraz wiedzy.

LINKEDIN LOCAL BIAŁYSTOK – PRZEBIEG SPOTKANIA

Spotkanie rozpoczęło się rejestracją uczestników, którą zajęłam się osobiście, by w miarę możliwości powitać każdego. Kolejka była długa, co bardzo mnie cieszy, a Monika Woroniecka uchwyciła to zjawisko na fotografii. Po rejestracji każda z osób otrzymywała imienny identyfikator, który mogła zabrać na pamiątkę. Identyfikator stał się świetną okazją do tego, by podzielić się ze znajomymi w mediach społecznościowych: uczestnicy dodawali posty ze zdjęciem identyfikatora, w którym opisywali wrażenia ze spotkania.

Ok. godz. 18.15 rozpoczęłam spotkanie krótkim wstępem o inicjatywie LinkedInLocal (do oczu napływały mi ze wzruszenia łzy, kiedy patrzyłam na 170 osób na sali), przywitałam również pierwszą prelegentkę – Magdalenę Gołaszewską z prelekcją “Opowiem Wam o sobie”, stanowiącą wstęp do sztuki wystąpień publicznych.

LINKEDIN LOCAL BIAŁYSTOK – PANEL NETWORKINGOWY

Następnie rozpoczęliśmy panel poświęcony networkingowi, w którym Jolanta Ambrożewicz w prezentacji “Aktywne słuchanie. Klucze do udanego networkingu” uświadomiła uczestnikom, jak ważne jest słuchanie odbiorcy, a Paweł Sędziak podczas wystąpienia pt. “10 nawyków dobrego networkera” wskazał aktywności wspierające w nawiązywaniu relacji biznesowych oraz zaproponował 2 ćwiczenia.

Zwieńczeniem panelu networkingowego była przerwa, podczas której uczestnicy spotkania z wielkim zaangażowaniem wdrażali zdobytą podczas 3 pierwszych prelekcji, wiedzę. Niełatwo było zakończyć tę część i zachęcić do wysłuchania dwóch kolejnych prelekcji.

LINKEDIN LOCAL BIAŁYSTOK – PANEL POŚWIĘCONY LINKEDIN

W panelu dotyczącym LinkedIn znalazło się miejsce i dla mnie. Wskazałam uczestnikom podstawowe powody, dla których warto dbać o profil na LinkedIn oraz podstawowe metody weryfikacji skuteczności aktywności w tym medium społecznościowych. Nawiązując do idei networkingu, wykorzystaliśmy funkcję “Znajdź w pobliżu”, dzięki której nasze profile wzbogaciły się o ok. 100 nowych kontaktów!

Na dobry koniec spotkania Robert Sieńko w prelekcji „Marketing B2B na LinkedIn – skuteczne praktyki” zmotywował wszystkich do aktywności w tym medium społecznościowym, wskazując konkretne przykłady swojej aktywności w niszowej branży.

LINKEDIN LOCAL BIAŁYSTOK – PODZIĘKOWANIA

Był też czas podziękowań i wzruszeń.

Dziękuję patronom medialnym wydarzenia – portalom:

Dziękuję partnerom spotkania:

  • Fotografia biznesowa – Monika Woroniecka (www.monikaworoniecka.pl) za wsparcie organizacyjne i profesjonalny reportaż fotograficzny z wydarzenia,
  • Anna Sawicka z www.rudistudio.com za wsparcie organizacyjne oraz przygotowanie projektów plakatów, banera reklamowego oraz identyfikatora,
  • Jolanta Ambrożewicz z www.marketinginterakcyjny.pl za wsparcie organizacyjne i promocję w mediach społecznościowych,
  • Katarzyna Sołowiej – Rutkowska z www.kwiaciarniabialystok.com za przygotowanie spójnych wizualnie upominków dla prelegentów,
  • Emilia Andrzejewska z Baristacji za pyszną kawę dla uczestników,
  • Angelika Sak z Krepovo za notatki wizualne z wystąpień prelegentów,
  • Marcin Zaremba z Nagrywamypromo.pl za film podsumowujący spotkanie,
  • Firmie Krynka (www.krynka.pl) za wodę dla uczestników.

Szczególne podziękowania należą się 2 firmom:

  • SoftwareHut, w którego siedzibie miałam przyjemność gościć 170 osób zainteresowanych portalem LinkedIn. Na wyróżnienie zasługuje wysoki standard pomieszczeń, dostosowany zarówno do małych, jak i większych grup. Przestrzeń konferencyjno – coworkingowa SoftwareHut zapewniła komfort uczestnikom. Pracownicy również okazali duże zaangażowanie. Brawo SoftwareHut!
  • KOBA Sp z o.o., która zrealizowała 200 identyfikatorów dla uczestników spotkania i udostępniła do nich KOBO-smycze 🙂

Chcesz wiedzieć o kolejnym spotkaniu? Obserwuj mnie na LinkedIn i na Facebooku.

Obejrzyj skróconą fotorelację z wydarzenia w wykonaniu Moniki Woronieckiej 🙂

Pełny fotoreportaż z wydarzenia obejrzysz tutaj:

JAK BUDOWAĆ MARKĘ OSOBISTĄ NA LINKEDIN MONIKAGAWANOWSKA

KIM JESTEM?

Strategiem marki, certyfikowanym trenerem i coachem biznesu, autorką książki „Marka osobista bez tajemnic. Przewodnik dla skutecznych menedżerów kariery” oraz e-booka, będącego syntezą doświadczeń związanych z wydaniem i promocją własnej publikacji „Jak napisać książkę i zaplanować kampanię, która dotrze do pół miliona osób?”. Wspieram marki w rozwoju: współpracuję z przedsiębiorcami, wyższą kadrą menedżerską, osobami indywidualnymi. W swojej pracy przekazuję esencję ponad 12 – letniego doświadczenia w aktywnej sprzedaży osobom, które chcą efektywnie zaprezentować swój potencjał, stać się rozpoznawalnymi zarówno w Polsce jak i na świecie.

Swoją wiedzą dzielę się w trzech projektach: Marka osobista bez tajemnicCzwarty Wymiar Kobiecości oraz Laboratorium Sprzedaży na stronie internetowej www.monikagawanowska.pl oraz www.skutecznymenedzerkariery.pl. W wolnych chwilach czytam, gram na gitarze i fotografuję warte uwiecznienia chwile.

monikagawanowska

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *