Nie chcesz jeździć na szkolenia? Nie jesteś w stanie wygospdarować kilku godzin czasu w ciągu jednego dnia, by wziąć udział w stacjonarnych warsztatach? Kurs online może być dla ciebie rozwiązaniem idealnym.
Kursy online z LinkedIn i budowania marki osobistej, które stworzyłam, są dostępne na dedykowanej platformie kursowej. To nie są trwające długie godziny nagrania wideo. To krótkie lekcje ze zróżnicowanymi materiałami, których forma jest dostosowana do omawianego tematu. Poszczególne lekcje trwają od kilku do kilkunastu minut i zawierają dodatkowe treści w formie wideo oraz poradników w formacie .pdf.
W pracy trenera stawiam na praktykę, dlatego w wielu lekcjach znajdziesz ćwiczenia, które pomogą ci przyswoić omawiany materiał. Dołączone pliki .pdf z kolei ułatwią ci zrozumienie zagadnień oraz pogłębienie tematu.
Treść kursów online, które przygotowałam i nad którymi pracuję, opieram na podstawie wielu lat doświadczeń zebranych na sali szkoleniowej podczas prowadzenia szkoleń otwartych oraz zamkniętych (w firmach). Skrupulatnie zapisuję pytania uczestników oraz kwestie, które przysparzają im największych problemów i wątpliwości, a następnie zawartość kursu tworzę w taki sposób, by możliwie najpełniej odpowiadała na potrzeby uczestników.
Sprawdź, jakie kursy online są aktualnie dostępne i jakie planuję uruchomić w najbliższym czasie:
Kurs online Skuteczny profil na LinkedIn
Z pomocą tego kursu samodzielnie i bez wysiłku stworzysz kompletny, widoczny i profesjonalny profil w biznesowym medium społecznościowym. twój profil będzie widoczny nie tylko w obrębie medium społecznościowego, ale również w wyszukiwarce internetowej. Będzie twoją wizytówką dla osób, które go odwiedzają i samoistnie zacznie przyciągać odbiorców, np. rekruterów czy potencjalnych klientów.
W tym kursie przeprowadzę cię krok po kroku przez poszczególne elementy profilu, a także wskażę, jak należy postępować po przygotowaniu profilu, by realizować wyznaczone w tym medium społecznościowym cele.
Kurs online Skuteczna sprzedaż na LinkedIn
LinkedIn ma ogromny potencjał. To medium służy nie tylko do poszukiwania pracy lub pracowników. Tak było kiedyś! Wiele statystyk pokazuje, że ten portal jest pierwszym wyborem w sprzedaży B2B i nie tylko. Możliwość bezpośredniego dotarcia do osób decyzyjnych, do potencjalnych klientów skłania handlowców do podejmowania szeroko zakrojonych działań sprzedażowych na LinkedIn. I te działania są skuteczne!
W kursie Skuteczna sprzedaż na LinkedIn nauczę cię sprawnego wyszukiwania potencjalnych klientów oraz innych grup odbiorców, a także skutecznego nawiązywania i podtrzymywania z nimi relacji. Poznasz podstawowe i zaawansowane możliwości tego medium w zakresie sprzedaży, zapoznasz się bezpłatnymi, jak i płatnymi funkcjami, które mogą zwielokrotnić twoją skuteczność.
Stawiam na praktykę, więc przyswajanie niezbędnych informacji teoretycznych połączysz z wykonywaniem dużej ilości ćwiczeń według określonego planu, którego celem jest stworzenie zarysu strategii sprzedaży na LinkedIn.
Kurs online Rekruter na LinkedIn
LinkedIn to medium pierwszego wyboru dla rekruterów szukających aktywnie kandydatów. Ten najlepszy kandydat już gdzieś pracuje. Dlatego trzeba go samodzielnie znaleźć i spróbować nawiązać z nim kontakt. LinkedIn jest portalem stworzonym właśnie do tego celu - do łączenia pracodawców z pracownikami.
W kursie Rekruter na LinkedIn nauczę cię sprawnego wyszukiwania potencjalnych kandydatów na LinkedIn i nie tylko, a także skutecznej komunikacji z niemi. Poznasz specyfikę rekrutacji za pośrednictwem LinkedIna, nauczysz się wszystkiego, co jest ważne, by realizować cele rekrutacyjne właśnie w tym biznesowym medium społecznościowym.
Stawiam na praktykę, więc przyswajanie niezbędnych informacji teoretycznych połączysz z wykonywaniem dużej ilości ćwiczeń według określonego planu, którego celem jest efektywna rekrutacja za pośrednictwem LinkedIn.
Kurs online Skuteczny sourcing kandydatów na LinkedIn i nie tylko
Kluczową kompetencją rekrutera czy headhuntera jest umiejętność wyszukiwania kandydatów. Większość kandydatów, z którymi mamy do czynienia, to kandydaci pasywni, a więc tacy, którzy są zatrudnieni i ewentualnie będą otwarci na rozmowy. Takiego kandydata trzeba znaleźć, np. na LinkedIn lub na innych portalach.
W kursie Skuteczny sourcing kandydatów na LinkedIn i nie tylko nauczę Cię sprawnego wyszukiwania potencjalnych kandydatów na LinkedIn, za pomocą kont premium, na portalach takich jak Github, Behance, Stack overflow itp., a także skutecznej komunikacji z nimi. Zapoznasz się ze schematem rekrutacji za pośrednictwem LinkedIn.
To nie jest kurs dla początkujących. Jeśli temat rekrutacji na LinkedIn jest Ci obcy, to zdecydowanie lepszym rozwiązaniem będzie wyżej wspomniany kurs Rekruter na LinkedIn.
Kursy online dla szukających pracy
Od 2017 roku uczę rekruterów, jak znaleźć odpowiednich kandydatów i jak się z nimi komunikować. Obserwuję, jak pracują i z jakimi wyzwaniami się mierzą. Wiem, kogo i jak szukają, na co zwracają uwagę w dokumentach aplikacyjnych. Dzięki temu wiem też, co warto zrobić, aby dać się znaleźć, jak uzupełnić swój profil, jakie funkcje w profilu uruchomić, jak zainteresować swoim CV.
Kurs online Jak znaleźć pracę na LinkedIn?
Misją LinkedIna jest łączenie pracodawców z pracowników. Wiemy, że rekruterzy traktują LinkedIna jako narzędzie swojej pracy. Zatem jeśli chcemy tą pracę zmienić, powinniśmy tu być - mieć swój profil, który będzie dobrze prowadzony, który będzie widoczny, będzie zachęcał do kontaktu i do nawiązania współpracy.
Jak to zrobić? Jak korzystać z LinkedIn, aby praca znalazła Cię sama? Jak sprawić, żeby profil pojawiał się wyżej w wynikach wyszukiwania? Na te i inne pytania odpowiadam w tym kursie online.
Kursy online o budowaniu marki osobistej
Czy wiesz, że średnio 8 na 10 osób, którym zostaniesz polecony, sprawdzi cię w internecie, zanim nawiąże z tobą kontakt? Nie chwycą od razu za telefon! Najpierw zrobią research. Co zobaczą w wyszukiwarce, kiedy wpiszą w okno wyszukiwania twoje imię i nazwisko. Wizerunek jest ważny i jest kluczowy, by zbudować do siebie zaufanie.
Jeśli odbiorca (klient, rekruter, czytelnik itp.) ci nie zaufa, nie uwierzy treściom, które publikujesz, nie poleci cię dalej, przestanie polecać twoje publikacje, nie pomoże ci w budowaniu zaangażowanej społeczności wokół marki i nie dostarczy ci nowych potencjalnych klientów.
Argumenty, dla których wizerunek jest ważny, można mnożyć. Przemyślany i budowany w świadomy sposób wizerunek i marka osobista budują świadomość marki, zaufanie do niej i do osób, które ją reprezentują, a to przekłada się na wzrost zainteresowania produktami i usługami, tworzenie się szumu wokół marki, na wzrost rozpoznawalności i docelowo - sprzedaży.
Kurs online Ekspert na LinkedIn
LinkedIn to medium idealne do tego, by budować markę osobistą i realizować cele biznesowe. Portal umożliwia dotarcie do osób decyzyjnych oraz do innych osób będących w grupie docelowej, np. klientów czy rekruterów. Aktywność tutaj pozwoli ci osiągnąć status lidera opinii, znanego specjalisty w branży, zaczniesz otrzymywać propozycje nawiązania różnorodnej współpracy.
Wysiłek, który włożysz w przygotowanie profesjonalnego profilu, budowanie sieci kontaktów biznesowych oraz tworzenie i planowanie treści do publikacji, będzie procentował w dłuższej perspektywie - da efekt na lata! Szybko zauważysz, że z czasem propozycji będzie coraz więcej i zaczniesz w nich przebierać :)
W kursie pokażę ci, jak budować wizerunek eksperta na LinkedIn. Poznasz najważniejsze funkcje tego medium, zasady tworzenia angażujących treści, nauczysz się sprawnie docierać do odbiorców i zrozumiesz, jak działać, by osiągać satysfakcjonujące rezultaty. Już w trakcie trwania kursu zaczniesz wdrażać zdobytą wiedzę.
Bezpłatne mini kursy online
Wychodząc na przeciw osobom, które chcą zacząć korzystać z LinkedIn lub budować markę osobistą, ale nie wiedzą, od czego zacząć, stworzyłam kilka mini kursów online, które udostępniam zupełnie bezpłatnie. Dzielę się w nich wiedzą podstawową, więc jest to dobry punkt wyjścia, by sprawdzić, czy dane medium ci odpowiada, czy personal branding to kierunek, w którym powinieneś podążać.
W ramach tych mini kursów zrealizujesz również szereg ćwiczeń, bo zmiana nie przychodzi tylko i wyłącznie z czytania czy oglądania nagrań. Zmiana przychodzi w efekcie działania, do którego na każdym kroku będę cię zachęcać.
Każdy z wymienionych niżej kursów ma formę mailową. Co to oznacza? Przez 5 kolejnych dni będziesz otrzymywać wiadomości mailowe z niezbędną teorią. Do każdego kursu przygotowałam również zeszyt ćwiczeń, który otrzymasz i jeśli tylko zechcesz, będziesz mógł zdobytą wiedzę wdrażać niemal od razu!
Webinar LinkedIn w praktyce
Jeśli zastanawiasz się, czy warto zacząć korzystać z LinkedIna, czy warto być tu aktywnym, to ten webinar jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie. Zachęcam Cię do rozpoczęcia swojej przygody z tym biznesowym medium społecznościowym właśnie z nim. Celem tego webinaru jest zmotywowanie Cię do działania na tym portalu, a także wstępne zarysowanie zakresu czynności, które warto robć, aby za pośrednictwem LinkedIna realizować różnorodne cele.
Po ukończeniu tego webinaru możesz przejść do mini-kursów, które dotyczą zagadnień takich jak rozwijanie sieci kontaktów i aktywność. Wszystkie dostępne bezpłatne szkolenia stanowią spójną ścieżkę rozwojową w zakresie LinkedIn.
Jeśli nie masz doświadczenia z tym medium, założyłeś konto dawno temu i w ogóle nie byłeś aktywny, to ten kurs jest idealny dla ciebie. Zacznij właśnie od niego. Poznasz absolutne i jednocześnie konieczne podstawy. Dowiesz się, jakie elementy profilu warto uzupełnić na początek i czym powinieneś się zainteresować w dalszej kolejności.
Po ukończeniu tego kursu możesz przejść do kolejnych, które dotyczą zagadnień takich jak rozwijanie sieci kontaktów i aktywność.
Kurs Networking na LinkedIn
Z rozmów z uczestnikami moich szkoleń wiem, jak wielki sprzeciw budzi wysyłanie zaproszeń do osób nieznajomych. A przecież gdy wybierasz się na konferencję i chcesz z kimś nawiązać kontakt, to po prostu podchodzisz i zaczynasz rozmowę... Networking może działać (i działa) w podobny sposób w mediach społecznościowych, w tym na LinkedIn. Wysłanie zaproszenia może być wyciągnięciem ręki na powitanie, a wiadomość dołączona do tego zaproszenia - jak krótka rozmowa przełamująca lody.
W tym kursie nauczysz się rozwijać sieć kontaktów na LinkedIn: dowiesz się, jak i do kogo wysyłać zaproszenia, jak szukać osób, które chciałbyś dodać do swoich kontaktów, a także stworzysz plan rozwoju sieci kontaktów.
Kurs online Aktywność na LinkedIn
Jednym z kluczowych zadań w procesie budowania marki jest stworzenie społeczności zaangażowanych odbiorców. Tego, jak zdobyć odbiorców, dowiedziałeś się z kursu Networking na LinkedIn, ale jak ich angażować? Do tego nie wystarczy tylko i wyłącznie wysyłać zaproszenia a następnie wiadomości. Do tego będą potrzebne treści.
Co publikować na LinkedIn? Jakie są podstawowe typy treści, które możesz udostępniać na LinkedIn? To najczęściej pojawiające się pytania, na które znajdziesz odpowiedź w tym mini kursie. Dodatkowo w czasie trwania kursu stworzysz harmonogram publikacji na najbliższy tydzień lub miesiąc.
Kurs online Jak szukać kandydatów na LinkedIn?
LinkedIn to obecnie podstawowe narzędzie pracy rekrutera. Służy do dystrybucji ofert pracy, ale także do aktywnego poszukiwania odpowiednich kandydatów. Najlepszy kandydat już gdzieś pracuje - to słowa, które wybrzmiewają niemal podczas każdego szkolenia z rekrutacji na LinkedIn, jakie prowadzę. Jak zatem do niego dotrzeć?
W kursie pokazuję specyfikę rekrutacji na LinkedIn oraz proste techniki docierania do kandydatów pasywnych. Oczywiście, ten kurs jest absolutnie podstawowy, nie nauczysz się z niego direct searchu i nie poznasz zastosowania Recruitera Lite, Sales Navigatora oraz innych narzędzi, które mogą usprawnić pracę rekrutera. Ale na pewno będzie to dobry punkt wyjścia do dalszych poszukiwań obszarów wiedzy szczególnie istotnych dla efektywnego prowadzenia procesów rekrutacyjnych.
Kurs online Mocna marka osobista
Budowanie marki osobistej nie jest proste, trwa długo, ale efekty są bardzo satysfakcjonujące i trwałe. Pracę nad własną marką należy rozpocząć od spraw fundamentalnych, od zweryfikowania, w jakim miejscu w życiu i karierze się znajdujemy oraz od określenia punktu docelowego - gdzie chcemy się znaleźć np. w perspektywie pięciu lat.
Aspekty, które wyżej wymieniłam, pokazują dopiero skromny wierzchołek góry lodowej. Personal branding to skuteczne narzędzie, ale jednocześnie złożony proces. Ten kurs jest po to, żeby uzmysłowić ci to, co jest najważniejsze w procesie budowania marki oobistej oraz pokazać ci, od czego zacząć. Treść dopełniają ćwiczenia.